Träningsanläggningar som erbjuder träning på helgen är bra

Vårens blomma...

Jag jobbar dagtid – det finns massor med möjligheter till att röra sig kvällar och helger.

Jag veckopendlar – Jag tränar i en ort i veckorna och i en annan ort på helgerna.

Detta betyder att jag känner mig beroende av att träningsanläggningen som jag går till erbjuder träning på helgerna eftersom gruppträning i form av Spinning och BodyPump/Styrka i grupp ger mig en kick. Jag tränar på Nautilus i Linköping, www.nautilusgym.se.

Det de erbjuder på helgen passar mig ganska bra. BodyPump/Spinning på lördagen och Spinning på söndagen. Att träna på helgen är helt underbart. Det finns massor med tid och för mig är det väldigt avkopplande. Jag kan förstå de med barn som de som måste passa och köra runt på dem, det tar mycket tid, men jag njuter av min ”frihet” så länge jag kan.

Dagens uppmaning: Träna på helgen, promenera i det underbara vårvädret och njuuut!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

