Det blir inte alltid som man tänkt sig

I bland tar livet egna vägar, i mitt liv har riktningen ändrats radikalt. Från att vara trygg i min kärleksrelation står jag helt plötsligt på egna ben. Helt oförutsagt så står man där, meningen är då att man ska ta sina egna beslut och gå sina egna vägar.

En upplevelse värd att minnas: Tränade ett spännande pass idag, det var annorlunda mot hur ett spinningpass vanligtvis är uppbyggt. Vi körde jumps under större delen av passet. Effektiv spinning 40 minuter ungefär, och säkert 500 jumps, imponerande spännande och ganska bra! Vi var också ganska få på passet, fyra deltagare, och under passet ägde min anställningsintervju rum. Petra frågade om någon ville instruera en minut, hos sa det: Susanne, vill du, det är din tur, körde lite jumps, sa knappt ett ord och efter passet ville hon träffa mig… Jag hade egentligen velat gå hem snabbt som möjligt. Så mycket tid i mitt hem som möjligt är bra för mig och nu känns det som om jag vill passa på in i det sista! Hon sa i alla fall det att du är välkommen hit om du vill…

Dagens: Ta inte vägen i livet förgivet och lev samtidigt i nuet.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

