Friskis och Svettis i Nyköping – andra besöket

Äppleblom

Träningsanläggning: Friskis och Svettis, Nyköping
Helhetsbetyg (max 10 *:or):* * * * *
Helhetsintryck: Andra gången där så jag hittade bra!
Pris: Rätt okej pris, hade ju mitt prova på kort.
Lokal: Relativt ok. Rätt okej, inte jättemodern men ändå acceptabel.
Omklädningsrum: Duschade och bytte om på plats, det var rätt OK.
Bemötande: Jag ställde lite frågor och instruktören var intresserad av att hjälpa.
Skivstång/Spinn: Passet var bra. Friskis är ju speciellt. Spinningen var rolig och jobbigt 🙂 Det gjorde hon jättebra!
Instruktör: Hon var bra, men hon orkade själv inte med hela passet. Det tycker jag ger lite taskigt intryck.
Övriga deltagare: Tysta och tillbaka…

Att åka runt och prova olika träninganläggningar är ganska roligt. Man får både inspiration till sina egna spinningpass och ser mycket hur andra gör och vad som är mode i träningssammanhang. Jag testar inte bara spinning, emn helt klart tycker jag det är den roligaste träningsformen.

Dagens: Våga prova nya pass.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

