Friskis och Svettis i Nyköping – tredje besöket

Träningsanläggning: Friskis och Svettis, Nyköping
Helhetsbetyg (max 10 *:or): * * * *
Helhetsintryck: Tredje gången där och om ni löser vidare så blev jag besviken!
Pris: Rätt okej pris, hade ju mitt prova på kort. 3 ggr 120 kr!
Lokal: Relativt ok. Rätt okej, inte jättemodern men ändå acceptabel.
Omklädningsrum: OK.
Bemötande: OK, jag hade lite bråttom därifrån så jag lämnade kritik i receptionen (negativ i detta fall) efter att jag kilat lite tidigare… det togs emot bra.
Core/Spinn: Passet var inte så bra. Friskis är ju speciellt. Spinningen var väldigt enkel 🙂 Jag fick göra om väldigt mycket för att det skulle passa mig.
Instruktör: Hon var ok. Hon instruerade inte så mycket teknik på spinningen och eftersom det var en ny med på passet så blev jag väldigt besviken. Det tycker jag ger lite taskigt intryck. Instruktören ska vara uppmärksam så att alla blir bemötta efter egen erfarenhet.
Övriga deltagare: Tysta och tillbaka…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

