Nautilus gym, Hagabadet i Örebro – tredje besöket

Träningsanläggning: Nautilus gym, Hagabadet i Örebro
Helhetsbetyg (max 10 *:or): * * * * *
Helhetsintryck: Ett ställe dit jag gärna går igen och igen!
Pris: Bra pris, Gratis (eftersom jag har träningskort på Nautilus)
Lokal: Rätt okej, ganska nytt i gymmet och fräsch aerobicsal.
Omklädningsrum: Ganska ofräscha. Det är trots allt ett bad som har funnits sen 1984 om jag inte minns fel. Testade det lugnare omklädningsrummet och det var lite lika stimmigt när man skulle byta om. Helt klart att rekommendera.
Bemötande: Trevligt bemötande. Villiga att svara på frågor när man ringer och bokar. Passet var en ny tid på i jämförelse med vad det stod på hemsidan, men det meddelade de när jag bokade passet, så det var bra.
BodyPump: Hon frågade om det var några nya, det är väldigt bra. Kändes kyligt i lokalen, nästa gång ska jag ta med mig en extra tröja. Redskapen var samma som sist ;-), liknande redskap som brukar användas på andra anläggningar. En nackdel med dessa är att plasten i de är så hård att det låter mycket när man lägger ner de på golvet.
Instruktör: Hon var ok, lite slapp, BodyPump-programmet är gammalt och hon sa det själv att man slappnar av och då kommer man lätt av sig.
Övriga deltagare: Sammanbitna och fokuserade på att komma igenom träningen. Det var ett morgonpass och många var kanske lite sega, men det är bara som det ska vara då. Hade varit hockey på natten som kanske höll en del vakna senare än vanligt.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

