Worldclass, Linköping

Träningsanläggning: Worldclass, Linköping
Helhetsbetyg (max 10 *:or): * * * * *
Helhetsintryck: Kan tänka mig att gå dit igen, men inte köpa ett träningskort där!
Pris: Bra pris, Gratis provträning.
Lokal: Rätt okej, ganska nyrenoverat. Charmigt. Aerobicsalen var ganska bra. Men jag gillar inte när det är pelare mitt i rummet och det var det här. Synd! Redskapen var så där men ändå användbara, en skivstång kanske inte se ut på så många sätt.
Omklädningsrum: Väldigt fräscht. Skåpen är breda och bra och man kan använda sitt egna hänglås. Det är mysigt modern stil och ombonat med prydnader och ljus.
Bemötande: Trevliga i telefonen då jag ringde om meddelade att jag ville provträna. De var väldigt måna om att värva nya kunder.
BodyPump: Det var en manlig instruktör. Han gillade inte det nya (#65) Les Mills passet så han gjorde ett eget pass med egen musik. Det var tråkigt för jag älskade den versionen av BodyPump. Det gav ett negativt intryck från min sida. Säger man att man har Les Mills som koncept ska man också ha det. Det gör att kunderna vet på ett ungefär vad man får, de vet hur mycket de ska lägga på för att få ut så mycket som möjligt av träningen var man är går. Så det var synd.
Instruktör: Han var så där… en medelmåtta, men han var duktig på att göra pass själv. Bra musik och bra övningar. Väldigt inspirerat av Les Mills.
Övriga deltagare: De var som över allt annars, fokuserade.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

