Medley, Sporthallen i Linköping – andra besöket

MedleyTräningsanläggning: Medley, Sporthallen i Linköping
Helhetsbetyg (max 10 *:or): * * *
Helhetsintryck: Egentligen har jag tränat på Sporthallen innan det blev medley i ett halvår, efter det fick jag nog. Nu efter att det blivit medley skulle jag gå på spinning – men det kom ingen instruktör…
Pris: Bra pris, halva priset för kvinnor eftersom det var mors dag.
Lokal: Rätt okej, ganska ok i gymmet som är det centrala på träningsanläggningen, lokalens hjärta, Aerobicsalen är aningen liten med ganska trevlig och Spinningsalen är lite annorlunda, en stor pelarsal som är avskärmad. Väldigt omysig! Jag gillar visserligen gym i källarlokaler där det inte finns några fönster att titta ut genom men samtidigt är det läskigt om det skulle hända något.
Omklädningsrum: Ganska ok, fräsch dusch men inte så många duschar. Ganska litet omklädningsrum men ytan är väl använd. Skåpen i omklädningsrumen är klassiska skolskåp anpassade för hänglås. Gott om plats att ställa väskan på.
Bemötande: Skapligt bra, trevliga i telefonen då jag bokade passet. Tjejen i receptionen var väldigt ledsen över att instruktören inte kom så jag fick tillbaka pengarna och dessutom en biljett till ett valfritt pass i framtiden.
Spinning: Ingen kommentar!
Instruktör: Dåligt att inte dyka upp, vems fel det hu var om det var instrutörens eller anläggningen i sig förtäljer inte historien.
Övriga deltagare: Vissa var kvar och cyklade med bara musik. Typiskt att jag lagt ur mina skivor innan jag gick till passet.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

