Kosttillskott – Whey-80 Icke smaksatt

Jag gjorde det misstaget att jag luktade på den färdigblandade proteindrinken först och det skulle jag aldrig gjort. Jag blev illamående bara jag kände stanken av instängd jag vet inte vad. Jättevidrig smak som man kanske kan lycka dricka om man smaksätter den själv, med till exempel oboy och jordnöstsmör. Vad vet jag, uselt betyg får smaken!

Den får betyget 1 av 10 möjliga. (bilden är klickbar ;-))

Tänk på att mina recensioner är min åsikt och den behöver inte vara korrekt utifrån någon annans smaklökar. Jag förmedlar bara min åsikt. Ett tips till just dig så att du eventuellt sparar in några slantar för att du kanske vet att du inte gillar billig lidl-choklad eller att du älskar banana skids.

  1. Hej!

    Har du prövat att använda omega-3 tillskott någonting i samband med din träning? och har det isf gett något resultat?

    mvh

    • traningsvark
    • 6 oktober, 2009

    Jag personligen har inte provat omega3 i kombination med träning. Det kanske vore värt ett försök. Jag vet däremot de som har gjort det. Någon som vill skriva en kommentar?

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

