Studio Fitness, Linköping

Träningsanläggning: Studio Fitness, Linköping
Helhetsbetyg (max 10 *: or): * * * * * *
Helhetsintryck: Ganska trevligt ställe som är fräscht. Det fanns ett spa som ser ut som en grotta vilket ger stället pluspoäng. Väldigt mysigt.
Pris: Gratis om man är medlem i en klubb som är med i klubbsverige.se.
Lokal: Som sagt, trevligt.
Omklädningsrum: Fräscht och nytt. Tyvärr fanns det inte så många duschar, men jag uppfattade inte om det var många som duschade heller. Det fanns skåp som man kunde låsa om man hade sitt egna hänglås med. Skåpen var små och krångliga att ställa in väskan i. Uppfattade det som lite trångt.
Bemötande: Trevliga och hjälpsamma, frågande över mitt resepass.
BodyPump: Passet var uruselt. Det var releasen på nya koreografin. 6-7 instruktörer som teamade. Alldeles för många och salen var alldeles för liten och icka anpassad för mycket folk. Dåligt ljud dessutom, fick ingen känsla för stället i och med det.
Instruktör: Som sagt, röriga, ingen med direkt känsla för att peppa. Fanns några som tränade som jag anser skulle behöva lite hjälp med tekniken, när de ändå var så många kunde det gjort någon liten insats.
Övriga deltagare: Ingen kommentar egentligen.

  1. Hej!
    Hittade in till dig genom att jag sökte hallonbilder! Och jag gillar det lilla jag hunnit läsa hitills! Kommer nog att följa din blogg för att bli inspirerad!

    Men får intrycket att du inte bor i Linköping, stämmer det!?
    mvh. Susanne

      • traningsvark
      • 29 december, 2008

      Kul att du hittade min blogg, det stämmer att jag inte bor i Linköping, men har bott där fram tills augusti iår. Saknar staden och åker gärna tillbaka…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

