Dagen då alla nyårslöften inleds

Vad kan man säga om den första dagen på året. För det första vill jag tacka alla som läser den jag har att förmedla, samtidigt trogna som nya läsare…nyar

I dag är första dagen på ditt nya liv. Ge året förutsättningar till att bli ett bra år. Måste löften handlar kanske om mat, träning, motivation. Jag hoppas att du lyckas med vad du än tänkt fixa. Min bror sa här om dagen att, ”inga problem att lyckas med något man själv vill när alla slutar tjata” och det är väldigt sant, för att lyckas med något och lyckas bra, måste man själv vilja göra det, och man måste själv ge sig förutsättningarna till att lyckas.

Min bror lyckades sluta röka, en stor eloge till honom. Jag är stolt över han, men det viktigaste är att han är stolt och gör något han själv vill och står för!

Tänk på: att det är ditt nyårslöfte, ingen annans, du gör det du vill och något du själv tycker är viktigt…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

