Dagen då alla nyårslöften bryts?

Jag är inte en person som har några nyårslöften. Han ni hört Preem-reklamen, de flesta nyårslöften handlar om att gå ner i vikt?! Jag vet inte riktigt om det stämmer eller ej, men jag kan tänka mig att det är ett rätt vanligt sådan. Men varför ändra dig typp nyår, man kan väl lika gärna ändra på sig en helt annan dag?

Andra dagen på detta år har jag verkligen slappat, inte tagit mig för mycket hälsosamma saker, men vad gör det. Ibland behöver man bara göra ingenting. Nu är det kanske inte helt sanningsenligt att jag inte gjort någonting nyttigt på hela dagen, för det har jag. Men kanske itne i den utsträckningen jag brukar.

Tänk på: ta en dag då och då, fundera vad du verkligen vill göra och vad du verkligen behöver göra.

  1. Det jobbiga med nyårslöftena är att gymmen fylls i januari varje år. I hela januari-februari måste man trängas med människor som hoppar av efter en månad.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

