Friskis och Svettis, Örebro – första besöket

Träningsanläggning: Friskis och Svettis, Örebro
Helhetsbetyg (max 10 *: or): * * * * *
Helhetsintryck: Stort och fräscht.
Pris: 120 för att prova på tre gånger.
Lokal: Nytt och ganska fräscht.
Omklädningsrum: Gott om plats. Skåpen var låsbara med eget hänglås. Sen fanns det bänkar med krokar som man kunde byta om vid så att man inte blockerade skåpen.
Bemötande: Trevliga och hjälpt mig till rätta. Man måste som icke medlem vänta på att de som är bokade inte kommer i tid. Då kan man ta någons plats. Och det lyckades jag med… Skam den som ger sig…
Spinning: Det var en ganska bra sal, de hade över 20 cyklar. Lokalen var mörk. Cyklarna var bra, de var lika de som jag är van vid i Oxelösund. Ventilationen var ok. Passet var fullt.
Instruktör: Spinninginstruktören var av det manliga könet. Det var ganska roligt och jag blev trött.
Övriga deltagare: Det var bra stämmning i salen.

  1. bästa. men höj musiken och ha rock som tex,sabaton metallica iron maiden m.m

      • traningsvark
      • 7 juli, 2009

      Kul att du tycker att du tycker att träningsstället är bra. Mitt tips är att du talar om dina råd för instruktören. Jag kan tyvärr inte göra något eftersom jag inte tränar där. Lycka till med träningen!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

