SATS Telefonplan, Stockholm

Träningsanläggning: SATS Telefonplan, Stockholm
Helhetsbetyg (max 10 *: or): * * * * * * * *
Helhetsintryck: Ett ställe jag gärna går igen, kul att se lite manliga instruktörer… inspirerande
Pris: 150 kr för ett besök… men…
20090527 Avläsning Bohus-Malmön 072Lokal: Väldigt fint. Uppiffat modernt gym. Ljusa lokaler. Bra med maskiner vid en snabb överblick.
Omklädningsrum: Stort, rymligt med skåp för egna hänglås. Väldigt mycket skåp, säkert praktiskt under träningens högsäsong.
Bemötande: Trevliga och hjälpte mig till rätta. Guidade mig till omklädningsrummet och träningssalen utan att jag behövde fråga. Serviceminded!! Hon frågade redan i receptionen om jag var nybörjare och förstod att jag inte ville bli kund utan skulle ändra så att de inte skulle ringa upp mig och försöka pracka på mig ett träningskort eftersom det i Nyköping inte finns SATS. Jag skulle ju inte ha någon användning för det…
BodyPump: Passet var bra! Mycket bra!, i jämförelse med de jag brukar gå på. Redskapen var bra, lokalen var fin och anpassad till gruppträning på ett bra sätt. Stora speglar så att alla kunde se sig själv. Redskapen var placerade längs väggarna på ett bra sätt så man lätt kunde plocka fram och plocka undan.
Instruktör: Det manliga könet träffar inte jag så ofta på pass så det var extra roligt. Alltid trevligt med lite ögongodis ;-). Han var bra på att peppa och motivera. Bra på att få med sig gänget!
Övriga deltagare: Det var bra stämning i salen. Himla skoj!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

