Fitnessdk Skovvangen, Kolding Danmark

Träningsanläggning: Fitnessdk Skovvangen, Kolding Danmark
Helhetsbetyg (max 10 *: or): * * * * * *
Helhetsintryck: Ett ställe jag skulle kunna gå igen, om man bara förstod danska, men inte det hippaste gymmet jag varit på dock.
Pris: Det fanns en prova-på-biljett på hemsidan som man kunde skriva ut och träna en gång gratis. Vi hade ingen skrivare, men med lite tjat från min bror på danska kunde han få de att skriva ut kupongen på plats.
Lokal: Rätt okej. En våning med stora fönster runt om. Ganska stor gym-del, inte den modernaste dock.
Omklädningsrum: Ganska fräscht, men även detta inte det modernaste. Inte så stort omklädningsrum, men det täcker nog till denna anläggning. Man behövde inte ta med sitt egna hänglås eftersom nycklarna satt i skåpen. Inte så många duschar.
Bemötande: Ingen uppfattning eftersom jag inte förstår danska. Min bror pratade med han i receptionen. Jag inbillar mig att han kanske inte var den trevligaste…
BodyPump: Passet var bra! Tacka vet jag detta koncept. Det är helt underbart, oavsett vilket språk så klarar man av det (om man är van på ett språk man förstår). För jag förstod bara vissa ord… men jag visste precis vad jag skulle göra ändå.
Instruktör: En kvinna i sona bästa år. Hon var tydlig tror jag, för de andra försökte förstå. Småpratade lite mellan låtarna. Framförallt var hennes tonläge peppande, och det är det jag bryr ig om!
Övriga deltagare: Lugnt i salen, var och en gjorde sin sak.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

