Collusseum club, Karlskoga – första besöket

Träningsanläggning: Collusseum club, Karlskoga
Helhetsbetyg (max 10 *:or): * * * * *
Helhetsintryck: Inte så häftigt men ändå avsett för ändamålet.
Pris: 90 kronor för ett tillfälle om man kommer med en person som redan är medlem?!
Lokal: En gammal ombyggd lägenhet eller tre… fick jag intrycket över att det var.
Omklädningsrum: De var okej, olika rum med några skåp som man kunde låsa med eget hänglås och en dusch i varje litet rum. Inte jättemånga duschar. Det rummet jag valde var det direkt insyn från då någon öppnade dörren och gick in eller ut ut omklädningsrummet. Otaktiskt av mig.
Bemötande: Var okej, men jag fick inget jättebra intryck.
BodyPump: Passet var bra. Som på alla andra ställen. Bra med speglar både framför och i sidan.
Instruktör: Instruktören lite ofokuserad och inte på banan direkt. Hade inte koll på att det var okända i salen, men mig går det ingen nöd på… men det ger ett intryck i alla fall i negativ bemärkelse. Inte så speciellt välkommen känner man sig då inte.
Övriga deltagare: Rätt så tråkig stämning…

  1. Nån som vill bli min personliga tränare på nätet?

      • traningsvark
      • 6 oktober, 2009

      Det borde finnas de på olika internetsidor som gärna vill ge dig tips och råd om din träning. Kanske traningsguiden.se kan vara en bra sida. Lycka till.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

