Träningsvärksta’n, Filipstad – första besöket

Träningsanläggning: Träningsvärksta’n, Filipstad
Helhetsbetyg (max 10 *:or): * * * * *
Helhetsintryck: Inte så häftigt men ändå ett bra ställe att gå och träna på.
Pris: Gratis om man är där första gången.
Lokal: En gammal gympasal… i en skolbyggnad eller något liknande.
Omklädningsrum: Skabbiga gamla skolomklädningsrum.
Bemötande: Var bra, men ingen personal i receptionen mer än vid passen. Det var instruktören som hjälpte till med det.
BodyPump: Passet var bra. Som på alla andra ställen, men hon ändrade lite i passet för variations skull. Olika låtar från gamla pass. Kul grej!
Spinning: Salen var tråkig. Mörk  och inte alls anpassad för träning i den formen. Cyklarna var bra.
Instruktör: BodyPump-instruktören var duktig. Kom fram och frågade efteråt vad jag tyckte och så. Eftersom jag ville gå på två pass såg hon till så att jag fick paxa en cykel så jag skulle vara säker på att få gå på passet som startade direkt efter det första passet. Himla trevligt. Spinning-instruktören var däremot väldigt tråkig. Inget höjdarpass.
Övriga deltagare: Rätt normal stämning, lite tjo, men ändå inte överdrivet. Mycket deltagare för att vara mitt på sommaren.

  1. Intressant uppläggg, med att recensera olika anläggningar.
    Alltid kul att läsa.
    Vart kör du pass i vanliga fall?

    • traningsvark
    • 3 november, 2009

    Hejsan Mattias!

    Kul att du gillar min blogg, det är ett väldigt roligt intresse jag har eftersom jag gillar att träna och även när man är ute och far i Sverige så vill i alla fall jag röra på mig och att prova nya anläggningar och recensera dessa förenar nytta med nöje.

    I vanliga fall leder jag pass i Oxelösund på http://www.ramdalenssportcenter.se.

    Driver du någon anläggning så kommer jag gärna och provar den 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

