Worldclass, Norrköping

Träningsanläggning: Worldclass, Norrköping
Helhetsbetyg (max 10 *:or): * * * * *
Helhetsintryck:
Riktigt fräscht… kanske lite väl glassigt för att locka alla typen av deltagare.
Pris:
Dyrt har jag för mig att det var. Lätt en hundring.
Lokal:
Ganska nytt, väldigt snyggt. Svårt att hitta för skylten var inte tydligt utsatt…
Omklädningsrum:
Riktigt fina. Egna hänglås. Kaklat duschrum. Lite lummigt mysigt
Bemötande:
Var bra, pekade lite om vart jag skulle ta vägen när jag frågade.
BodyPump:
Passet var bra. Salen var skum… avlång och opraktisk. Bra med speglar helt klart.
Instruktör:
Instruktören var duktig. Glad men lite flamsig.
Öv
riga deltagare: Rätt normal stämning. Inget direkt ös…

  1. Woho! Tummen upp att du börjat blogga igen!

      • traningsvark
      • 10 april, 2010

      Yes, otroligt… det blir en lite ny vinkling på inläggen nu eftersom jag inte provat så många anläggningar på sista tiden.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

