Bra jobbat!

Idag är det onsdag och mitt schemalagda WorkIt och Cykel Puls ägde rum. Man kan konstatera att solen lockar väldigt mycket… 8 stycken deltagare på båda passen. Det har varit fler kan jag konstatera. Under sommarhalvåret är det vanligt att deltagarna tar sig ut och tränar, men håller styrketräningen vid liv. Så därför är WorkIt ett bra pass att gå på som komplement mot konditionsträningen.

Jag kan ärligt erkänna att jag gärna tränat utomhus idag, men plikten kallar och tur var väl de att jag höll mig inne… för oj vad bra det gick! WorkIt-passet kändes bra, och Cykel Puls blev bra som tusan! Så vad ska jag säga… jag myser!

Jag vill dissa att gå in och träna dagar som denna. Strålande sol och härligt ute… skulle vilja önska mig att passen kunde köras utomhus dessa dagar 🙂

Jag vill hissa dagens tappra skara som tog sig in för att träna! Bra jobbat!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

