En vilodag, sen på spåret igen

Under torsdagen var det vilodag och idag bar det av igen. Började med en km, samma runda som tidigare. Tog lika lång tid som i tisdags, utan mat i magen och utan musik i öronen. Det är ett bra resultat. Det bästa av allt var jag jag sprang samma väg tillbaka… tog något längre än innan. 2 km på 12 minuter med ett stopp för att knyta ena skosnöret.

Dagens diss, mitt hår som blåser i vägen då jag springer i motvind. Idag vill jag hissa... vilodagar. De är bra för kroppen!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

