Repetition inför ”Tjejer vs Killar” på lördag

Idag var jag och Janne på badet och repeterad. Känns som om gårdagens planeringsinsats gjorde resultat. Det blev ganska bra och passet kommer förhoppningsvis bli tokjobbigt!! Och det gillar i alla fall jag. 60 minuter effektiv spinning och 15 minuter nervarvning. Nu vill jag bara hitta den coola affischen som jag är med på. Får försöka lägga upp den här under veckan så att ni kan få se.

När vi repeterade blev det 1 timme och 15 minuter som vi hade pulsbanden på oss. Effekten var 4,7… Stor förbättring. Jag är nöjd med Jannes och mitt musikval. Hoppas deltagarna blir det också! Ska försöka hinna med två repetitioner till denna vecka…

Sen på eftermiddagen kl 16 var det spinning på Stenkulla. 60 minuter och nöjd med mitt nygjorda pulspass för dagen. Kan skulle kunna säga att jag ägnat min dag åt träning både att utöva och att planera. Kommer att vara vikarie där fram till sommaren. Ska bli roligt, bara det kan komma lite folk så 🙂

Undrar hur jag ska hinna med att springa den kommande vecka, men allt handlar om prioriteringar. Dagens dissa blir därmed att ha föööör mycket att göra är inget bra. Svårt att hinna med allt man vill då. Dagen hissa, Tjejer vs Killar på lördag kl 14:00 på ramdalens sportcenter. Välkomna!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

