Andra löppasset denna vecka…

Dagens löppass blev 1,56 km * 2… Alltså ungefär 3 km. Det gjorde jag på tiden 18 minuter och 13 sekunder. Max puls blev 184 och snittet låg på 180. I snitt 86-87 % av maxpuls och max 88-89 % av maxpuls. Med andra ord förstår jag att det är jobbigt… hur sjutton ska det här bli bra… men övning ger färdighet…

jag ska nu sätta mig och göra en sammanställning av mina löp-prestationer och sen ta en sväng ut i solen, det är underbart väder! Passa på att njut!

  1. Solen verkar skina överallt utom just i Karlstad, där solen egentligen ska bo.. vilket skit!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

