35 sekunders tidsreducering på 2,5 km

Här om dagen när jag var i löparspåret, närmare bestämt i tisdags så reducerade jag min löptid på 2,5 km kuperad terräng. Hela 35 sekunder bättre! Det tycker jag är ganska bra för att vara jag och ganska fascinerande. Nästa gång jag springer det spåret så ska jag nog inte förvänta mig för mycket på tiden. Men det känns som om det går bättre och bättre. Det ger helt enkelt resultat. Det börjar dock bli dags att öka distanserna mot närmare 5 km och dessutom börja träna intervaller.

Årets första lopp ska genomföras i början på juni… och då gäller det att vara redo!

    • Fredrik
    • 6 maj, 2010

    Haha, det var så det var. (Angående det förut) läste det som att du hade tagit dig runt slingan, varav 35 sekunder var löpning. Bra jobbat och grattis! 🙂

      • traningsvark
      • 7 maj, 2010

      Precis, jag gjorde en 35 sekunder bättre tid 🙂 Men långt ifrån 35 sekunder kort 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

