Jag bara älskar spinning

Är det någon annan förutom jag som bara älskar spinning, det är bland det roligaste som finns och dessutom jätte effektiv träning… Wonderful. Just nu bara sprudlar jag av energi, det är ett par veckor sen jag ledde pass och gjorde det idag, Core 30 och sen Spinning 45… hade gjort ett nytt pass och jag bara pratar och pratar och pratar och pratar 🙂 Och jag blir så GLAD!!

Hey, är det någon annan som delar min energi… jag vill bara ge mer mer MER!

Ett nytt pass var det… 7-8 min uppvärmning, mestadels sittande i ganska högt tempo, väldigt löpningsinspirerat tror jag när jag tänker till. Jag hade ansträngt mig och göra att tema på passet också… Livet är temat och… det kändes bra.

I bilden kan ni se pulskurvan, till lika intensitetskurvan för passet… Som ni ser längst ner på bilden så var det en månad sen jag körde spinning… oj oj oj 🙂 Still going strong.

Vad är nästa… ? Spinning på måndag igen,,, längtar!!’

  1. Jag älskar också spinning! Speciellt att själv hålla i klasser!
    Har inte kört spinning i över 6 månader nu. Ska så smått börja komma tillbaka igen ..

    Och jag är alltid öppen för tips om upplägg + musik! =)

      • traningsvark
      • 6 augusti, 2010

      Jag förstår dock inte hur du klarat dig i 6 månader!!?

  2. haha nae inte jag heller!

    Men har varit i Oslo i 6 månader. Allt som hade med träning att göra hamnade åt sidan, tyvärr ..

      • traningsvark
      • 6 augusti, 2010

      Jo det är klart, men jag skulle inte ha klarat mig så länge =)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

