Dagens löppass

Jag gjorde dagens träningspass på 10 km 52 sekunder snabbare . Jag känner mig så duktig! Jag närmar mig att klara milen under en timme… oj oj oj 🙂 Men vi ska inte ta segern i förskott. Vi kanske ska sätta årets mål, milen under 60 minuter. Go go go!

I vanliga fall när jag är ute och springer så möter jag folk och blir sällan omsprungen. Men idag blav jag omsprungen 🙂 Gör visserligen inte så mycket men det är dagens reflektion.

Nu blir det en dusch! Därefter hägrar lite energipåfyllning – Lunch!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

