Helgens träning

Veckans träning har hittills gått enligt plan. Förutom sjukdomen i början på veckan. Onsdag joggade jag lätt runt 7 km ungefär. Tog det väldigt lugnt och gjorde en bättre tid än sist jag joggade just den banan har jag för mig…

I helgen ska jag hem till Hällefors så då blir det dags att ta en sväng runt milbanan igen. Sist så tog den ungefär 74 minuter. Ska bli intressant att de om min träning har gjort något resultat. Banan är nästan 11 km fick jag höra i alla fall. Så den är längre än en mil. Tack och lov, annars rätt knäckande tid…

Önska mig lycka till!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

