Höstens stegtävling har börjat

Höstens stegtävling på jobbet har börjat. Korpen är arrangör och sidan där information om stegtävlingen finns är www.steg.se. Nu gäller det. 4 veckors fokus på steg… inledde inte med morgonpromenad 😦

Jag är lite frustrerad. Jag sprang Oxelöloppet, och det gick bra… inlägg om det kommer för den som är nyfiken. Sista gången jag var ute och sprang var den 28:e augusti. Efter det har jag varit förkyld och haft ont i halsen till och från. (Och varit på Kreta och solat och badat – samtidigt som jag varit förkyld). Och på söndag är det dags för Lidingö tjejlopp, jag fårstår inte hur det ska gå… 😦

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

