Sista uppladdningen inför söndagens lopp

Jag har denna vecka kommit igång med alla mina pass jag ska leda under hösten. Tisdagar Cykel puls 75′, torsdagar Work It 60′ och sen var annan fredag, Core 30′ med efterföljande Cykel 45′. Det känns väldigt bra att vara igång igen. Tyvärr har jag idag haft väldigt ont i huvudet. Men jag tänkte att det kanske kan släppa av träningen. Lite trycker det på fortfarande. Så jag blir nog inte långvarigt vaken i kväll… Behöver all sömn jag kan få…

I morgon blir det vilodag hela dagen, men avslutande god middag och kalas hos morbror… tidig i säng i morgon med…

2 nätter kvar, sen är det… Abborrbacken, here I come!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

