Cykel Puls 75′

Förra veckan hade jag ett uppehåll från träning och mina pass på Ramdalen. Det på grund av framförallt utbildning i Stockholm. Hittade en vikarie till tisdagspasset, men inte torsdagspasset tyvärr.

Resultatet av gårdagens spinningpass var jättebra. Deltagarna utmanade och jag var riktigt taggad. Det kan ni se på bilden, låg på rött en längre stund under början på passet, det kändes väldigt bra efteråt.

Lördag söndag den 2-3 oktober vad jag på utbildning. Måste berätta mer om det… men det får bli en annan dag. Jag hade en lyckad helg i Jönköping med core core och core!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

