KortVasan 2011

Jag säger bara en sak, hur roligt kan det vara!! Jag får det åter igen bekräftat hur roligt det är med längdskidåkning! Jag bara älskar det!!

6697

I fredags genomfördes delmoment 2 i tjejklassikern… och jag är nöjd med min insats. Mitt mål var under 3 timmar och det slog jag med över en kvart 🙂 2:43:08 slutade jag på. En bild finns det också… det går inte så snabbt… men varför stressa över mållinjen när man inte stressat innan…

30 km, har nog aldrig åkt så långt innan, men har åkt längdskidor varje vinter sen jag var liten… så det finns i kroppen! 20 km fick jag ihop på ett träningspass för någon vecka sen, då jag äntligen hade tid att träna, renoveringen fick komma i andra hand…

Det här kommer jag göra om! Det kan jag lova! Varför pina sig med löpning när man kan åka skidor 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

