Träningsvärk

Då och då blir jag faktiskt påminnd om hur skönt det är med träningsvärk. Det känns verkligen att man gjort något nyttigt och att det gjort någon nytta på kroppen 🙂

Den här veckan har jag legat i med träning och har till och med provat en ny träningsanläggning. Kan inte säga att det var den träningsanläggningen jag tränade på när jag fick träningsvärk utan det är på mitt nya gym där jag körde Body pump igår. Det är en kille som leder passet, och han är så bra 🙂 Det är kul!

Just nu är jag inne i en positiv våg och hoppas det är en bra våg som håller i länge! Känns skönt, och det känns inte sämre av att man vaknar upp på morgonen och känner sig utvilad också!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

