Vansbro tjejsim 2011

Då var det avklarat och jag har genomfört hela tjejklassikern. Jag har lufsat 10 km, jag har skidat 3 mil, jag har cyklat 10 mil och simmat en km. Jag är helnöjd och simmade på 27 min 27 sekunder. Jag är inte helt imponerad över simningen, men den skulle ju också göras. Man kunde inte simma om någon och försökte man eller någon annan göra det, gick man en fot eller ett knä i magen. Eller kasnke ett slag någonannan stans… så… mitt tips; Avsluta INTE med vansbro tjejsim när ni gör tjejklassikern… 🙂

Nu är det bara att jobba mot nästa utmaning, Öppet spår 2012 it is!!

Skulle vilja delta på IFORM-loppet, men har inte hittat någon som vill hänga på…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

