Saknat mig?

Nu är det ett tag sen jag skrev igen. Jag har svårt att hålla ett kontinuerligt bloggande. Vet inte varför, men länge sen jag provade en träningsanläggning plus att – vad vill ni läsa om?

Vad händer här näst?

Hösten är här. Jag ska börja leda pass. Spinning framförallt, på http://davidtraningscenter.se/ Jag väntar på att ett planeringsmöte kommer ske och sen är det dags. Jag kör mitt först riktiga pass på tisdag, om en vecka 🙂 Det ska bli riktigt roligt!

Mer då, jag är anmäld till Vasaloppet öppet spår, och klurar på hur jag ska bli motiverad att börja löpträna igen. Har endast joggat ett par gånger i år…

  1. Jag älskar att löpträna… så himla skönt att bara springa runt och tänka ett tag =)

      • traningsvark
      • 10 augusti, 2011

      Ge mig din motivation 🙂 Vad tänker du på?

  2. Allt möjligt!
    Det värsta är dock om man börjar tänka på att det är jobbigt.. men det händer inte ofta.
    Tänker på jobbet, tänker på fotboll, tänker på Calle, roliga saker jag ska göra.. saker jag måste göra.. saker som man vill göra, saker jag vill ska hända.. dagdrömmer.. ja, allt möjligt typ =)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

