Tjejklassikern avklarad

Diplomet har landat i brevlådan och blev nummer … som genomfört klassikern! Undrar vilket nummer jag blev, jag måste erkänna att jag tappat bort mitt diplom, hur bra är det egentligen… Jag är i alla fall nöjd över min insats. Nu är jag på god väg att genomföra hela klassikern… OM jag fortsätter hålla igång de olika träningsformerna. Jag har 9 entréer till badhuset som är betalda redan, jag har utrustning för att cykla 30 mil… om jag inte lånar en bättre cykel, 30 mil är mycket längre än 10 mil så en bättre cykel kan tänkas göra lite skillnad… Vad mer, en våtdräkt? I år var det 19 grader i vattnet, det behöver man ingen våtdräkt till, det är om det skulle vara under 17 grader, och det har ju faktiskt hänt…

Öppet spår är en bra uppladdning, men,,, man måste ju träna för att komma igång…

Är det förövrigt någon som är sugen på att genomföra klassiker tillsammans med mig?

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

