Något dumt x 3

Då har man förmodligen gjort något dumt.

Något dumt x 3

1. Det första dumma jag gjorde var nog att åka Öppet spår 2012

2. Det andra dumma var att gå med på att 2013 göra en svensk klassiker.

3. Och det tredje dumma är att jag nu är anmäld till Vasaloppet 2013.

Jag kommer förmodligen inte kunna sova i natt, och jag kommer förmodligen inte vara så glad över detta beslut en tid framöver… Någon som har några träningstips, jag kan behöva alla jag kan få…

    • Fredrik
    • 30 mars, 2012

    🙂 Bra gjort och stort lycka till!

      • traningsvark
      • 30 mars, 2012

      Tack så mycket 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

