Pass nummer 1

Första träningspasset: Fredag den 1:a juni, 8,25 km, 53:41, 6:30 min/km, 9,22 km/h

Det kändes ganska bra men jag fick lite ont i ett knä förmodligen för att jag vred benen på nått konstigt sätt. Förmodligen för att kroppen tyckte det var ansträngande eftersom jag inte varit ute på länge.

Träningsvärken kom samma kväll. Framförallt i låren. Den sitter kvar ett par dagar efter också. Träningsvärk i ryggen också, använder ju armarna för att ta sig framåt, eller? Kanske inte helt bra teknik, men det kommer hoppas jag. Det sämsta är att jag känner av benhinnan i höger ben efteråt… hoppas det går över snart, så jag kan ta mig ut på mitt andra pass. Är ändå lite taggad för detta!

I tisdags testade jag vågen för kroppens sammansättning, kan redovisa hur mitt fett på kroppen är fördelat enligt den, förmodligen kommer det hända en del med annat träningsupplägg. Kan säga att enligt vågen är jag starkare i höger sida av kroppen 😉 Undrar om det kan bero på att jag är högerhänt?! 😉

Yes, då är vi på G, nu kör vi, uppladdning till Lidingöloppet 2013, uppladdningen till Vasaloppet 2013 kommer när jag åker och shoppar nya skidor!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

