Det luktar så gott

Idag var det disciplin som gällde. Jag behövde öva Body Balance, inför onsdagen, då jag ska köra mitt andra hela Body Balance pass, så hem från jobbet, och började öva, sen tog jag mig till gymmet, och gick på ”mitt” pass, hade vikarie idag, eftersom jag kör på onsdag, gött och bara utan att tänka komma igenom passet.

Har hela dagen idag tänkt, men inte kommit till skott, en löptur behövde vara på schemat också. Kommer efter i min planering då… så, efter gymmet, joggade jag hem. Aggerud-spåret, så fint, och sen längs Möckelns strand mot busstationen och sen hem. Aggerud-spåret har jag inte varit vid tidigare, och oj vad fint det var, och blommorna luktade så gott så det var en njutning. Tills 15 minuter in i passet, då jag bara ville ringa hem och be om skjuts, men så blev det inte, jag tog mig ända hem! Så skön känsla!! Ganska precist 5 km.

Fjärde träningspasset: Måndag den 11:e juni, 5,08 km, 31:03 min, 6,07 min/km, 9,82 km/h. Undrar om det regnade på vägen hem…

  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar