Dubbelpass

Fredag, och jag slog på stort. Ett längre pass var inplanerat, men så blev inte fallet. På lunchen så joggade jag med ett par kollegor, 5 km, och sen på kvällen joggade jag 6,1 km. Lunchpasset blev väldigt lugnt, och kvällen blev tuffare. Gjorde bland annat två stycken enkilometers intervaller då tempot blev under 6 min/km. Svettigt i den varma solen!

Pass 1; 15:e juni, 5 km, 36 min, 7,12 min/km, 8,33 km/h

Pass 2; 15:e juni, 6,1 km, 38:04; 6,14 min/km, 9,61 km/h

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

