Repris från i måndags

Sambon fick skjutsa mig till träningen för att jag skulle kunna jogga hemåt efter passet, och idag gick det väl så där, eller det beror på hur man ser det.

Body Balance, yes, lugnt och fint. (Jag ledde passet denna gången.) Sen ett minst sagt tufft pass hemåt.

Sjunde träningspasset: 18:e juni; 3,07 km, 17:57 min, 5:51 min/km, 10,27 km/h. Usch vad jobbigt det var, jag stannade och gick en stund som paus, för jag orkade helt enkelt inte med det ”höga” tempot.
Ett par minuter senare lufsade jag hemåt; 1,74 km, 11:56 min, 6:53 min/km, 8,73 km/h

vad betyder detta, jo, mitt tempo har ökat, men tyvärr orkar inte kroppen det jag vill orka, så vi får backa ett litet steg. Intervallpass skulle kanske vara på sin plats snart…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

