Sammanställning juni

Under juni månad lyckades jag få ihop 11 joggingturer.

Distans    Träningstid  Snittempo       Pass   Km/pass
52,0 km  5:48:54          6,42 min/km   11 st    4,7 km

Jag är ganska nöjd över det. Tyvärr har inte juli börjat lika bra som juni. Men än finns det chans att ta igen det.

Alla tips tas emot för hur jag kan motivera mig själv till att lägga ner mer tid på löpning. Idag kan ett pass vara 45 minuter, eller kostare. Jag skulle behöva köra pass som är en timme eller längre… Vi får se hur semestern kommer se ut vad gäller träning. Då brukar det av någon anledning vara ännu svårare att få till träningstiden.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

