Summering löpning september till november

Ja, vad det gäller löpning så har det inte blivit så mycket de två senaste månaderna, man skulle kunna säga att jag har kommit av mig… känns det igen? Det känns väldigt vanligt i alla fall, inte bara för mig utan för andra med…

Men jag kan bara utgå ifrån mig, och semester, är inget bra alls,,, det för en i stöpet… även att jag simmade flera dagar den veckan dock, men inte så att jag tog ut mig, jag simmade ändå 30 minuter nästan varje dag. Så här ser det ut… september blev det ändå 11 pass, det anser jag ändå som godkänt… oktober och november,,, ja, vad säger vi…

Tempot hamnar runt sex och en halv minut med km, och det är bra, men ändå är jag inte nöjd, men men tanke på att jag inte tränar några intervaller så kan jag inte förvänta mig bli så mycket snabbare… eller, har ni några tips på hur man bli snabbare UTAN intervallen?

September 56,3 km 6:01:44 6,26 min/km 11 st 5,1 km 11 st 6:01:44
Oktober 5,0 km 0:33:23 6,39 min/km 1 st 5,0 km 1 st 0:33:23
November 21,5 km 2:20:34 6,32 min/km 4 st 5,4 km 6 st 4:34:34
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

