I maj kom jag igång rejält

I juni var det Vätternrundan som hägrade. Den kom jag runt på 15 h och 15 min. Ingen rolig upplevelse någonstans. I juli var det dags för simning. 1h och 8 min cirka tog den resan.

Men redan innan Vättern kom jag igång med en del löpning.

* Maj joggade jag totalt 45,3 km (tid 4:47:25, snittempo 6,21 min/km)
* Juni joggade jag totalt 22,0 km (tid 2:11:45, snittempo 6,00 min/km)
* Juli joggade jag totalt 65,1 km (tid 6:45:35, snittempo 6,14 min/km)
* Augusti joggade jag totalt 92,3 km (tid 10:19:52, smittempo 6,43 min/km)

I juni så blev det mest fokus på cykling, därav den lite lägre träningsmängden. Jag är imponerad över mig själv som ändå lyckats få ihop en del mil. Inte jättemånga dagar kvar nu. Hittills i september har jag nästan kommit upp i 6 mil 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

