Skador förstör eller?

Ja året började bra men dock utan snö. Men drygt en halv vecka in på det nya året så klantade jag till mig och slog i min tå. Tån värkte hela natten, kunde inte gå så det fick bli vårdcentralen akut. Förmodligen inget brutet men blev omplåstrad. Blev fast i soffan ett par dagar. Köpte sandaler så jag skulle kunna ta mig till jobbet till fots. Ja, perfekt för träningen.

Hade tidigare på dagen testat rullskidor för första gången i mitt liv. Det var kul och jobbigt 🙂 men vips så slutade dagen med något som skulle hindra min framfart på rull. Well det blev ju viloperiod i stället. Ofrivilligt!

Body pump funkar på ett ben och utan skor i alla fall. Hamnade på gymmet också,  lite styrketräning och rodd. Inget fel för den stundande skidsäsongen. För nu har ju snön kommit. 8 cm och massor med minusgrader. Finns risk för skidåkning på onsdag kanske 🙂 eller torsdag åtminstone 🙂

wpid-IMG_20140104_140442.jpgwpid-20140105_115501.jpgwpid-IMG_20140106_202051.jpg  wpid-IMG_20140105_132145.jpg

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

