Fitness24seven, Eskilstuna

Träningsanläggning: Fitness24seven, Eskilstuna (Nybrogatan 2)
Helhetsbetyg (max 10 *:or): * * * * * *
Helhetsintryck: Det är första gången jag är här, och kom på ganska sent att jag skulle träna. Så kom sent till passet. Med tanke på det var personalen smidig att ha och göra med. Det var positivt.
Pris: Prova på, helt gratis!
Lokal: Reception på markplan, direkt innanför dörren. Då det även är ett nyckelgym behöver man kort för att ta sig in och ut. Men in till receptionen kom man lätt under öppettiderna.
Omklädningsrum: Hann inte kika in.
Bemötande: Det var trevliga och snabba. Trevlig receptionspersonal. Instruktören var bra och tydlig innan passet mot eventuella nya deltagare. Fullt pass var trevligt.
BodyPump: Det var senaste releasen som kördes. Det kändes som att instruktören var hyfsat ny. Eller så var det bara att det var ny koreografi som gjorde det. Men hon gjorde ett bra jobb och jag kunde lätt följa alla övningar (jag hade varken deltagit eller sett koreografin tidigare på grund av att jag åkte Vasaloppet när kvartalsutbildningen gick av stapeln).  Bra utrustning till passet som lådor och skivstång.
Instruktör: Instruktören hade ett bra sätt, peppning och bra på att prata. Tyvärr var hon inte så bra med dynamiken i rösten. Hon skrek genom hela passet och fick inte direkt någon känsla när det var lite ”lugnare” och när man skulle ge det sista. Jag hade gärna hunnit vara kvar efteråt och ge henne feedback på det. Men tyvärr drog passet ut på tiden samt att jag hade en tid att passad 15 minuter senare som innebar snabbdusch för restaurangbesök. Alldeles för högljudnivå på pratet (eller skriket) och ändå hade gymmet ett ljudöra just för att hålla rätt ljudnivå i lokalen.
Övriga deltagare: Mycket folk.
Hemsida: https://sv.fitness24seven.com/vara-gym/har-finns-vi/eskilstuna-centrum-plus/

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

